Technische dienst

Wij beschikken over een eigen technische dienst afdeling met monteurs die ruim 25 jaar ervaring hebben op het gebied van reparatie, assemblage en demontage, softwarematige problemen, hardwarematige problemen, en hulp op afstand.

Veelgestelde vragen

Klik op het + icoontje voor de regel om de tekst uit te klappen.

Waarvoor kunt u bij ons terecht?

U kunt bij ons terecht voor problemen met uw computer, laptop, printer, tablet, of opslagmedia (extern harde schijf, USB-stick, SD-kaart).

Ook kunt u bij ons terecht voor het overzetten van data naar een nieuwe laptop of computer, het realiseren van een back-up, en een algemene controle van uw systeem.

Heeft u een technisch probleem en weet u niet of dat wij dit voor u kunnen oplossen? Neem dan contact met ons op!

E: info@decomputerkrakers.nl
T: 0186 615 626

Hoelang duurt een reparatie gemiddeld?

Op het moment dat u de reparatie bij ons langs brengt, zal deze achter alle eerder gebrachte reparaties worden geplaatst. Ouderwets gezegd ook wel “wie het eerst komt, wie het eerst maalt”.

Wij hanteren een gemiddelde wachttijd van 2 tot 3 werkdagen (maandag t/m zaterdag). Deze schatting kan afwijken door bijvoorbeeld hevige drukte, in dit geval is de wachttijd soms langer, of als het minder druk is kan de wachttijd korter zijn.

Het is van tevoren nooit 100% aan te geven hoe lang een reparatie precies kan duren. Wel is in 95% van de gevallen de reparatie binnen 3 werkdagen terug bij de klant.

Wilt u een indicatie van de huidige wachttijd weten? Dat kan! Neem dan telefonisch contact met ons op.

T: 0186 615 626

Hoeveel kost een reparatie?

Hoeveel een reparatie in totaal kost, is afhankelijk van verschillende factoren. Denk hierbij aan arbeid en het vervangen van onderdelen (zowel nieuw als tweedehands).

Wat een reparatie uiteindelijk gaat kosten kunnen onze monteurs vaak van tevoren inschatten. Echter komt het ook wel eens voor dat de totale kosten afwijken van wat onze monteurs inschatten. Bijvoorbeeld; als de monteurs tegen een ander probleem aanlopen die tijdens het inschatten van de totale kosten nog niet bekend was.

Wij hanteren standaardkosten waarmee u bij het inleveren van een reparatie akkoord gaat. Dit zijn de onderzoekskosten. Voor laptops of computers is dit bedrag €25,00. Voor kleinere reparaties (printers, tablets, usb-sticks, etc.) is dit bedrag €10,00. Deze kosten vervallen zodra er andere kosten in rekening worden gebracht. Indien u niet akkoord gaat met de reparatiekosten, vervallen de onderzoekskosten niet, en bent u verplicht deze te betalen om de tot dan ingestoken arbeid te dekken.

Wij repareren standaard door tot en met €60,00. Hiermee gaat u akkoord bij het inleveren van uw reparatie. Komt het bedrag hier boven? Dan nemen wij eerst contact met u op voordat wij de reparatie voortzetten. Gaat u niet akkoord, dan hoeft u alleen de onderzoekskosten te betalen en kunt u de reparatie komen ophalen.

Waar kunt u ons vinden?

Ons adres is:
Vierwiekenplein 21-22
3262 AN, Oud-Beijerland

Contact

E-mailadres: info@decomputerkrakers.nl
Telefoon/WhatsApp: 0186 615 626

Instagram: @decomputerkrakers
Facebook: @decomputerkrakers

De waardering van www.decomputerkrakers.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 8.8/10 gebaseerd op 144 reviews.