verzend informatie
Verzenden & Levertijden
– Wat is de levertijd van een product?
– Andere datum
– Indien u niet thuis bent
– Beschadigde pakjes
Wat is de levertijd van een product?
Normaal gesproken leveren wij binnen 24 tot 48 uur.
De Computer Krakers B.V. verzend per PostNL / DPD / DHL pakketservice.
Indien een artikel onverhoopt niet bij ons op voorraad is en wij kunnen u niet binnen 3 dagen leveren dan ontvangt u van ons een mail met de juiste levertijd. Na ontvangst van dit mailtje kunt u zelf beslissen of u wilt wachten of dat u de bestelling kosteloos wilt annuleren.
Andere datum?
Wilt u uw bestelling op een andere datum uitgeleverd hebben geeft u dit dan aan in een e-mail aan onze klantenservice onder vermelding van uw naam en ordernummer. Wij zullen onze uiterste best doen om uw bestelling op die dag te leveren.
Indien u niet thuis bent
Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat u niet thuis bent als het pakketje wordt bezorgd. In dit geval wordt het pakje in de meeste gevallen de volgende dag nogmaals aangeboden.
Mist u ook deze levering dan kunt u contact opnemen met PostNL / DPD / DHL. In uw brievenbus vindt u een formulier van PostNL / DPD / DHL. Met deze gegevens kunt u uw pakketje ophalen op het dichts bijzijnde afhaalpunt, vergeet u niet uw legitimatiebewijs mee te nemen!
Beschadigde pakketjes
Indien u een pakje aangeboden krijgt en het is ernstig beschadigd of opengemaakt dan adviseren wij u dit pakje niet aan te nemen. Indien u dit wel doet vervalt alle garantie en verzekering.
Dit kan soms ernstige gevolgen hebben.
Orderstatus
Wanneer uw bestelling de status ‘verzonden’ heeft, dan ontvangt u van ons een 3S-nummer. Met dit nummer kunt u op de site van PostNL (www.tracktrace.nl) zien waar uw pakket zich bevindt in het bezorgtraject.
Het kan voorkomen dat u, na het invoeren van het 3S-nummer, de volgende melding krijgt: ‘Er zijn geen zendingen aangetroffen voor deze combinatie’ (dit is de combinatie van het 3S-nummer en de postcode waar de bestelling afgeleverd moet worden). Deze melding kan veroorzaakt worden doordat PostNL het 3S-nummer nog niet heeft verwerkt. U kunt de status van uw bestelling in dat geval de volgende werkdag opvragen.
Wanneer dezelfde melding drie dagen na verzending nog steeds verschijnt en u heeft uw bestelling nog niet ontvangen, dan verzoeken we u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice.
Afhalen
U kunt ook uw order in de winkel afhalen. U moet dan geen verzendoptie kiezen tijdens de afrekenprocedure.