Bestelproces


Een online bestelling plaatsen
Als u een bestelling wilt plaatsen in onze webshop, gaat u als volgt te werk:

  1. Selecteer het gewenste artikel en klik op ‘Bestellen’. U ziet nu direct dat het artikel aan de inhoud van uw winkelwagentje is toegevoegd. Als u wilt, kunt u verder gaan in de webshop om nog meer artikelen te bestellen.
  2. Bevat uw winkelwagentje alle artikelen die u wilt bestellen? Klik dan op “Afrekenen”, Links onder het overzicht van het winkelwagentje.
  3. Vervolgens krijgt u een overzicht te zien van alle producten in uw winkelwagen incl. de totaalprijs excl. verzendkosten. Controleer uw winkelwagentje goed voordat u op de knop ‘Doorgaan naar kassa’ klikt.
  4. In het volgende scherm moet u als nieuwe klant eerst een account aanmaken. Klik onder ‘Ik ben een nieuwe klant’ op ‘Mijn gegevens’. (Als u al een account heeft, kunt u direct inloggen door uw e-mailadres en wachtwoord in te voeren onder ‘Ik heb al een account’.)
  5. Als nieuwe klant krijgt u een formulier te zien. Vul het in en klik op ‘Registreren’. U ontvangt dan direct een e-mail waarmee u uw nieuwe account kunt activeren. Vervolgens kunt u inloggen door uw e-mailadres en wachtwoord in te voeren.
  6. In het volgende scherm kunt u aangeven op welke manier uw bestelling moet worden verzonden. Selecteer de gewenste optie en klik op ‘Betaalmethode’.
  7. In het volgende scherm kunt u aangeven op welke manier u uw bestelling wilt betalen. Selecteer de gewenste optie en klik op ‘Afronden’.
  8. Tot slot ziet u een scherm met het complete overzicht van uw bestelling. Is alles naar wens? Klik dan op ‘Order plaatsen’ om uw bestelling definitief te maken.

Betaalmethodes

U kunt bij De Computer Krakers BV betalen op de volgende wijze:

Via de website:
– vooruit overmaken
– iDeal
– Bankcontact
– Credit Card

Voor verdere informatie over iDeal kunt u terecht op de website van iDeal.

In onze winkels:
– pinnen (LET OP: vaak is de betalingslimiet van uw pas € 2500,- bel bij twijfel uw bank voor meer informatie)
– contant (alleen in euro’s)
– Irischeque
– De Computer Krakers tegoedbon en cadeaubon.
– Credit Card

Betaalgegevens:
– Rekeningnummer Nederland: 36.99.31.173
– IBAN: NL60 RABO 0369 9311 73
– BIC code: RABONL2U
– BTW nummer: NL8237.00.094.B.01
– KVK nr.: 024415951

Verzenden & Levertijden

– Wat is de levertijd van een product?
– Andere datum
– Indien u niet thuis bent
– Beschadigde pakjes

Wat is de levertijd van een product?
Normaal gesproken leveren wij binnen 24 tot 48 uur.

De Computer Krakers B.V. verzend per PostNL pakketservice.
Indien een artikel onverhoopt niet bij ons op voorraad is en wij kunnen u niet binnen 3 dagen leveren dan ontvangt u van ons een mail met de juiste levertijd. Na ontvangst van dit mailtje kunt u zelf beslissen of u wilt wachten of dat u de bestelling kosteloos wilt annuleren.

Andere datum?
Wilt u uw bestelling op een andere datum uitgeleverd hebben geeft u dit dan aan in een e-mail aan onze klantenservice onder vermelding van uw naam en ordernummer. Wij zullen onze uiterste best doen om uw bestelling op die dag te leveren.

Indien u niet thuis bent
Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat u niet thuis bent als het pakketje wordt bezorgd. In dit geval wordt het pakje in de meeste gevallen de volgende dag nogmaals aangeboden.
Mist u ook deze levering dan kunt u contact opnemen met PostNL. In uw brievenbus vindt u een formulier van PostNL. Met deze gegevens kunt u uw pakketje ophalen op het dichtsbijzijnde postkantoor, vergeet u niet uw legitimatiebewijs mee te nemen!

Beschadigde pakketjes
Indien u een pakje aangeboden krijgt en het is ernstig beschadigd of opengemaakt dan adviseren wij u dit pakje niet aan te nemen. Indien u dit wel doet vervalt alle garantie en verzekering.
Dit kan soms ernstige gevolgen hebben.

Orderstatus

Wanneer uw bestelling de status ‘verzonden’ heeft, dan ontvangt u van ons een 3S-nummer. Met dit nummer kunt u op de site van PostNL (www.tracktrace.nl) zien waar uw pakket zich bevindt in het bezorgtraject.

Het kan voorkomen dat u, na het invoeren van het 3S-nummer, de volgende melding krijgt: ‘Er zijn geen zendingen aangetroffen voor deze combinatie’ (dit is de combinatie van het 3S-nummer en de postcode waar de bestelling afgeleverd moet worden). Deze melding kan veroorzaakt worden doordat PostNL het 3S-nummer nog niet heeft verwerkt. U kunt de status van uw bestelling in dat geval de volgende werkdag opvragen.

Wanneer dezelfde melding drie dagen na verzending nog steeds verschijnt en u heeft uw bestelling nog niet ontvangen, dan verzoeken we u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice.

Bestelling annuleren

Indien u uw bestelling wilt annuleren en u heeft nog geen verzendmail van ons ontvangen dan vragen wij u dit zo spoedig mogelijk aan ons door te geven. Dit om kosten voor beide partijen te voorkomen.
Heeft u al wel betaald maar u wilt toch annuleren (en er is dus GEEN verzendmail verzonden) dan betalen wij u na ontvangst van uw annulering het volledige bedrag binnen 5 werkdagen terug.
Indien u inmiddels een verzendmail van ons heeft ontvangen, vragen wij u te handelen volgens ons stappenplan zoals hieronder beschreven:

Houdt u alstublieft onderstaande stappen aan.
1) Meld via retouren@decomputerkrakers.nl dat u een artikel retour wilt sturen, onder vermelding van de datum van de aankoopnota of als bijlage een kopie van de aankoopnota.
2) U ontvangt via e-mail een bevestiging van uw verzoek.
3) U ontvangt via e-mail instructies voor de verzending van het artikel.
4) Na ontvangst van uw zending, stuurt De Computer Krakers een ontvangstbevestiging via e-mail
5) Wij zullen het reeds betaalde aankoopbedrag binnen 10 dagen na ontvangst van het artikel, terugstorten op uw rekening.
6) Voor een snelle afhandeling verzoeken wij u bij het retourneren uw rekeningnummer te vermelden.

De waardering van www.decomputerkrakers.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.1/10 gebaseerd op 19 reviews.